Публікації у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection:1. Давидюк, А. Р., Дєрняєва, О. В. (2024). Штучний інтелект як фактор змін у навчанні іноземних мов: український контекст. Педагогічна Академія: наукові записки, (12). http://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/409 2. Давидюк, А. Р., Трубенко, І. А. (2024). Інновації в методиках навчання іноземних мов: досвід України. Академічні візії, (37). https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1460 3 .Давидюк, А. Р. (2024). Аналіз ефективності мотиваційних стратегій для підвищення академічної успішності здобувачів вищої освіти в Україні. Педагогічна Академія: наукові записки, (10). http://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/340 4. Давидюк А.Р. (2025). Вплив іноваційних технологій на ефективність вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: Вісник науки та освіти, 1(31), с.619-633 https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-619-632 Апробаційні, науково-популярні, консультаційні, науково-експертні публікації з наукової або професійної тематики:1. Давидюк А.Р. Особливості динаміки ціннісних орієнтацій студентів в процесі вивчення іноземної мови /А.Р.Давидюк // Вісник Житомирського державного педагогічного університету ім. Івана Франка. – Житомир: ЖДПУ, 2010. – С. 234-236. 2. Давидюк А.Р. Зміст і технології формування перекладацьких мовних компетенцій у студентів-економістів /А.Р. Давидюк, І.М. Машкова // Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної: зб. матеріалів XVIII Міжнародної науково-практичної конференції 14-15 травня 2010 р. – Полтава: Полтавський університет економіки і торгівлі. – С.405-407. 3. Давидюк А.Р. Технології формування перекладацької мовної компетенції студентів-економістів і критерії її оцінювання. Тези / А.Р. Давидюк, І.М. Машкова // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми. Перспективи розвитку. 2 лютого 2010 р. – К.:КНЕУ, 2010. – С.418-419. 4. І.М. Машкова, А.Р. Давидюк // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 12 квіт. 2011 р.: у 2 т. – Т. 2. – К.: КНЕУ, 2011. – С. 498-500 5. Давидюк А.Р. Особистісні чинники в процесі варіативності та інтеграції індивідуального стилю навчання /А.Р.Давидюк // Вісник Житомирського державного педагогічного університету ім. Івана Франка. – Житомир: ЖДПУ, 2012. – С. 258-260 6. А.Р. Давидюк // Про формування спеціальних компетенцій студентів при роботі з публіцистичним текстом в процесі вивчення іноземної мови: зб. матеріалів роботи Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» – Переяслав-Хмельницький, 2015. – С. 225-226 7. А.Р. Давидюк // Роль інтерактивних методів навчання іноземної мови у розвитку мовної компетенції: зб. матеріалів роботи Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»: у 2 т. – Т. 2. – Переяслав-Хмельницький, 2015. – С. 123-124 8. ДавидюкА.Р., ТиннийВ.І. Improving English learning efficiency using artificial intelligence. Вінниця: Міжнародний науковий журнал «Грааль науки», 2024.– С. 454-459. 9. Davydiuk, A (2024). Optimisation of Learning and Development of Cognitive Skills through the Use of Integrated Technologies of Virtual Reality and Artificial Intelligence among Students. E-Learning Innovations Journal, 2(2), 102–118. 10. Давидюк А.Р., Бєлякова О.В. Особливості розробки тренінгу «Ділова англійська мова» для студентів-магістрантів (ESPFinanceandAccounting):зб. матеріалівXМіжнародної наукової конференції«Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів», 2024 - Киів: ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» [Електронний ресурс] 11. Давидюк А.Р. Метод проектів як засіб інтенсифікації навчання іноземній мові: зб. матеріалів роботи XXIVМіжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії»: у 2 т. – Т. 1. – Переяслав-Хмельницький, 2020. – С. 225-226 12. Давидюк А.Р. Фразеологізм як фактор формування лексичної компетентності в процесі навчання сучасної ділової англійської мови. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції «Актуальні наукові дослідженні в сучасному світі», Переяслав-Хмельницький, 2023. – c201-202 13.Давидюк А.Р. Лінгводидактичні аспекти розвитку словникового запасу студентів у процесі аудіювання англійською мовою. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції «Актуальні наукові дослідженні в сучасному світі», Переяслав-Хмельницький, 2023. – c.111-113 14. Давидюк А.Р. Застосування методології тімбілдингу у процесі навчання фахової іноземної мови для майбутніх фінансистів. Збірник матеріалів Міжнародної наукової конференції «Актуальні наукові дослідженні в сучасному світі», Переяслав-Хмельницький, 2024. – c201-202 15. Давидюк А.Р. Ефективність методики навчання академічного письма для підготовки студентів до участі в наукових конференціях”.Збірник матеріалів XIIIМіжнародної наукової конференції «Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Євразії», Переяслав-Хмельницький – 2024- с.80-83
|