Факультет фінансів

Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної магістерської роботи "Інвестиційний менеджмент"

Кваліфікаційна магістерська робота (КМР) містить розробку теоретичних питань та/або вирішення завдань прикладного характеру, фрагменти теоретичного або експериментального дослідження, синтезує підсумок теоретичної та практичної підготовки в рамках обов’язкового й варіативного складників певної освітньо-професійної програми підготовки здобувачів першого (магістрського) рівня вищої освіти і є формою контролю набутих здобувачем під час навчання інтегрованих знань, умінь та навичок, які необхідні для виконання професійних обов’язків, передбачених відповідним стандартом вищої освіти. 

Основними завданнями КМР є:

  • вивчення (або поглиблення) та узагальнення теоретико-методологічних засад з обраного напряму дослідження;

  • проведення всебічної діагностики ситуації із застосуванням сучасного інструментарію;

  • розробка та оцінка альтернативних підходів до вирішення визначених проблем;

  • обґрунтування запропонованих рішень з використанням ситуаційного аналізу;

  • підготовка доповіді та наочних матеріалів, що передають основний зміст роботи та пропозиції автора, з подальшим їх публічним захистом.

Базові компетентності кваліфікаційної магістерської роботи:

  • Здатність до комплексного й системного аналізу явищ і вільне застосування теорій та методів у професійній сфері, продукування нових знань; 

  • Фундаментально глибокі знання теоретичного змісту предметної та суміжних областей та здатність характеризувати процеси і явища, у тому числі глобального характеру, прогнозувати їхній розвиток на основі теоретичних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати з використанням міждисциплінарного підходу;

  • Здатність до самостійної постановки проблеми, розпізнавання ще не проявлених повністю проблем, що формують виклики сучасності;

  • Здатність вести самостійний науковий пошук, проводити критичне зіставлення поглядів та виводити авторське бачення;

  • Здатність ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання даних, використовувати різноманітні, у тому числі мережеві, системи пошуку та оброблення інформації, бібліотечні ресурси та технології, зокрема електронні;

  • Здатність вибирати адекватні завданням дослідження методи, зокрема міждисциплінарного характеру, дослідницькі прийоми, удосконалювати аналітичний інструментарій та застосовувати для вирішення поставлених завдань інноваційні аналітичні технології та технології управління знаннями;

  • Здатність глибинно, у тому числі з позицій міждисциплінарного підходу, опрацьовувати проблеми, генерувати інноваційні способи їх розв’язання, проводити трансформацію наявних альтернатив її вирішення або формувати власний розв’язок, ураховуючи авторську позицію;

  • Ініціювати ідеї щодо використання можливостей у відповідь на виклики та управляти діями, бюджетами й ризиками задля досягнення визначених цілей;

  • Навички використання уніфікованих і спеціалізованих програмних продуктів, що застосовуються в професійній діяльності;

  • Здатність спілкуватися державною та іноземною мовами, використовувати методи репрезентації результатів, а також професійну аргументацію для донесення ідей, проблем та способів їх вирішення.

ПП 3_Методичні_рекомендації_КМР_ІМ_магістрів_2023