- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет фінансів»
- Кафедри»
- Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу»
- Події»
- Гостьова онлайн-лекція від випускниці ОПП "Інвестиційний менеджмент" на тему "ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ В КОМПАНІЇ DANONE"
Гостьова онлайн-лекція від випускниці ОПП "Інвестиційний менеджмент" на тему "ОСОБЛИВОСТІ ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ПРОДУКЦІЮ В КОМПАНІЇ DANONE"10 Березня 2023р.
Відбулася гостьова онлайн-лекція для студентів програм «Корпоративні фінанси», «Інвестиційний менеджмент» та магістрів ІБО імені А. Поручника в рамках дисциплін «Менеджмент інвестиційних проектів», «Фінансове прогнозування і бюджетування» та «Інвестування» з випускницею кафедри корпоративних фінансів і контролінгу, ОПП «Інвестиційний менеджмент», спеціалісткою з прогнозування попиту в компанії «Danone» Зіник Анною.
«Danone» – провідна міжнародна компанія з виробництва продуктів харчування, представлених на ринку 130 країнах світу.
Оскільки бюджет продаж лежить в основі будування наступних бюджетів, відображення найбільш достовірної інформації в першому є вадливим завданням. Спікерка виділила три основні групи чинників:
- історична складова (база, сезонність, результат від промо, додатковий об’єм продажів після дефіцитів, прайсинг та інші);
- вплив зовнішніх факторів (зміна дистриб’юції, логістика, промо конкурентів, відносини з партнерами, війна, природні лиха та інші);
- вплив внутрішніх факторів (промо, лістинг, канібалізація, дефіцити та інші).
На прогноз мають вплив замовлення та драйвери, а результати бюджетування впливають на виробництво, логістику, складські роботи та фінанси.
Також наприкінці зустрічі студенти та викладачі поставили Зіник Анні питання, серед яких:
- Чім обґрунтовані 6 тижнів короткострокового прогнозу? Як взаємодіють шеститижневий та трьохмісячний прогнози;
- Як відбувається прогнозування попиту для нової торгівельної мережі?
- Наскільки висока достовірність результатів, наскільки часте відхилення суттєве, або співпадіння плану й факту в прогнозуванні компанії «Danone»?
- За допомогою яких програмних продуктів, програмних систем відбувається комунікація між співробітниками для прийняття правильних управлінських рішень?
- Чи перевищують обсяги продажу товару після дефіциту показники, які мали б за умови стабільного постачання? Чи мала місце практика створення штучного дефіциту?
- Як відбувається прогнозування попиту для нового продукту?
- Скільки людей в команді, які займаються прогнозуванням?
- Наскільки сильний має вплив реклама на прогнозування? Чи відбуваються акції «2+1», чи відбувається перехід точки беззбитковості, чи є прибуток за цієї акції?
- Чи збільшується попит під час святкових днів?
На всі поставлені питання били отримані вичерпні відповіді. Загалом лекція виявилася змістовною, систематизованою та практикоорієнтованою.