Факультет фінансів

Результати анкетування випускників ОПП “Інвестиційний менеджмент другого (магістерського) рівня (2024)29 Квітня 2024р.

Кафедрою корпоративних фінансів і контролінгу проведено щорічне опитування випускників-магістрів ОПП “Інвестиційний менеджмент” гарантом Майоровою Т.В.. Відповіді наших здобувачів у 2024 році показали наступні результати.

Жоден з опитаних не зазначив, що мав якість проблеми зі вступом. При цьому переважна більшість (90,9 %) були повністю задоволені якістю знань, отримав у процесі навчання на освітній програмі:

Випускники відзначили, що їм повністю вистачило годин для самостійної роботи, однак певне занепокоєння викликало те, що 18,2 % студенти зіткнулися із труднощами обрання вибіркових дисциплін, що, насамперед, пояснюється обмеженням вибору до 3 навчальних дисциплін. У той же час інтерес був і до інших, які уже перевищували норму кредитів.

Позитивним ми вважаємо той факт, що 100 % здобувачів визнали процедуру проведення підсумкового контролю, так і його оцінювання повністю прозорою. І лише у 9,1% студентів, які вступили на програму з інших навчальних закладів були певні труднощі із розумінням системи оцінювання на практичних (семінарських) заняттях.

Якість соціального супроводу випускники-магістри оцінили на рівні “добре”, при цьому найбільшою проблемою при цьому вони визнали умови проживання в гуртожитку та надання довідкової інформації в деканаті. Що ж до якості освітнього процесу, то тут оцінка є позитивною, однак певне занепокоєння викликало питання навчально-методичного забезпечення, якому варто буде приділити більше уваги у наступному навчальному році:

Важливим чинником забезпечення якості освітнього процесу кафедра корпоративних фінансів і контролінгу вважає залучення до навчального процесу практиків, експертів та потенційних роботодавців, що здійснювалось у форматі відкритих лекцій, тренінгів та воркшопів:

Справжнім викликом для освітян України стало викладання під час карантину та воєнного стану. Ми вважаємо позитивним той факт, що переважна більшість випускників оцінила якість освітніх послуг в таких складних умовах на високому рівні, однак близько 25% залишились частково задоволеними, насамперед, через дистанційний формат навчання. В цьому ми вбачаємо головну причину й того, що невелика частка студентів були слабко обізнані із політикою врегулювання конфліктних ситуацій. Попри це більшість відмітили, що не мали конфліктних ситуацій з викладачами:

Вчергове було визначено, що на освітній програмі відсутні елементи корупції. Як відмітила одна зі студенток: “За весь час навчання жодного разу ніхто навіть не натякнув на хараб чи ще щось. Дуже вдячна за можливість навчатися вільно, адже я знаю, що деякі мої друзі з інших університетів такої можливості не мали”.

Абсолютне число магістрів вказали на той факт, що вони не мали проблем із проходженням практики, а також на те, що університет приділяє достатньо уваги подальшому працевлаштуванню випускників. При цьому більшість позитивно оцінили якість надаваної практичної підготовки:

90,9 % випускників готові порекомендувати ОПП “Інвестиційний менеджмент” своїм знайомим чи колегам, решта вказали, що їм важко відповісти. При цьому студенти мали змогу поділитися своїми позитивними враженнями щодо програми, а також запропонували власне бачення, що можна було б удосконалити. Серед таких пропозицій - отримання навичок програмування SQL, активне використання кейсів та симуляцій, включення до програми дисциплін, які б дали змогу опанувати такі програми як от PowerBI чи Tableau, більше гнучкості у виборі дисциплін і тем, а також навчальної літератури.

Ми хочемо подякувати нашим випускникам за участь в опитування, за їхні схвальні відгуки і конструктивну критику, а також за власне бачення майбутнього магістерської програми.