Факультет фінансів

Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу провела дослідження задоволеності здобувачів ОП "Фінансовий менеджмент і контролінг": нові інсайти та перспективи розвитку освітніх програм27 Лютого 2021р.

Дослідження виконано на замовлення Гаранта професора Бабяк Н. Д. освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти “Фінансовий менеджмент і контролінг”. У дослідженні взяли участь здобувачі - випускники денної, заочної та дистанційної форм навчання. Опитування проводилось анонімно, в період з 20 грудня 2020-10 лютого 2021 рр.

Метою цього дослідження є оцінка рівня задоволеності здобувачів — випускників кафедри корпоративних фінансів і контролінгу — за кількома ключовими параметрами, зокрема: якість навчального процесу, зрозумілість оцінювання, зв'язок із практикою, вирішення конфліктів, та доступ до підтримки.

Це дослідження дозволяє виявити сильні та слабкі сторони освітньої програми та допомагає краще розуміти потреби здобувачів для подальшого підвищення якості навчання та підтримки. Рівень активності склав більше 80% від загальної кількості випускників.

Ключові висновки:

  1. 85% здобувачів вважають, що кількість годин для самостійної роботи є достатньою, що свідчить про загальну позитивну оцінку організації освітнього процесу. 90% опитаних позитивно оцінили безпечність освітнього середовища, включаючи психічне здоров’я.
  2. 97% здобувачів оцінили процедуру оцінювання підсумкового контролю як зрозумілу, що є показником високого рівня комунікації викладачів. Водночас, лише 74% здобувачів вважають зрозумілими процедури оцінювання на практичних (семінарських) заняттях, що свідчить про необхідність покращення комунікації на цьому етапі навчального процесу.
  3. Лише 63% здобувачів відзначили наявність практичної підготовки, що відповідає потребам для подальшої професійної діяльності. Це вказує на необхідність розширення практичних компонентів освітньої програми. 76% опитаних підтвердили залучення професіоналів-практиків до навчального процесу, що є позитивним показником інтеграції реальних практик у навчання.
  4. Значна кількість здобувачів (72%) не ознайомлена з політикою врегулювання конфліктних ситуацій, що вказує на необхідність більшої інформованості та доступності цієї інформації. моментом є відсутність корупційних проявів під час складання екзаменів або захисту дипломних робіт (100% здобувачів вказали на відсутність корупції).

Подальші кроки:

  1. Для покращення практичної підготовки необхідно розробити нові практичні модулі, що відповідатимуть вимогам ринку праці та сучасним викликам професійної діяльності. А також розширити співпрацю з роботодавцями для залучення більшої кількості професіоналів до навчального процесу.
  2. Для вдосконалення комунікації щодо оцінювання слід впровадити додаткові інструкції або тренінги для здобувачів щодо процедур оцінювання на семінарах і практичних заняттях, з метою підвищення їх розуміння.
  3. Щоб покращити інформованість про вирішення конфліктів, варто оновити та поширити інформацію про процедури вирішення конфліктних ситуацій, зокрема через онлайн-платформи та офлайн-заходи для здобувачів.
  4. Для підтримки психічного здоров'я необхідно посилити психологічну підтримку через організацію додаткових тренінгів і консультацій для здобувачів, аби підтримати їхній емоційний та психологічний стан в умовах навчального навантаження.

Ці кроки сприятимуть підвищенню загального рівня задоволеності здобувачів та випускників кафедри, а також покращенню якості наданої освітньої програми.