- Головна»
- Факультети та інститути»
- Факультет фінансів»
- Кафедри»
- Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу»
- Події»
- Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу підсумувала результати дослідження задоволеності здобувачів за 2024 рік: нові виклики та можливості для розвитку
Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу підсумувала результати дослідження задоволеності здобувачів за 2024 рік: нові виклики та можливості для розвитку29 Лютого 2024р.
Дослідження виконано на замовлення Гаранта професора Бабяк Н. Д. освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти “Фінансовий менеджмент і контролінг”. У дослідженні взяли участь здобувачі - випускники денної, заочної та дистанційної форм навчання. Опитування проводилось анонімно, в період з 20 грудня 2023-10 лютого 2024 рр.
Метою дослідження є оцінка ефективності освітніх програм. Основна увага зосереджена на якості навчального процесу, зрозумілості процедур, зв’язку з практикою, вирішенні конфліктних ситуацій і підтримці здобувачів у період навчання під час війни. Рівень залученості склав перевищив 90% від загальної кількості випускників.
Ключові висновки:
- В оцінці навчального процесу, 88% здобувачів вважають, що кількість годин для самостійної роботи є достатньою, що свідчить про високу якість навчального планування. 73% опитаних оцінили освітнє середовище як безпечне для життя та психічного здоров'я, однак це вказує на потребу в покращенні психологічної підтримки.
- 95% здобувачів зазначили, що процедури оцінювання на семінарських заняттях були зрозумілими, що є одним із найвищих показників за останні роки. Проте лише 77% вважають процедуру підсумкового контролю на іспитах чіткою, що вказує на необхідність подальшої роботи в цьому напрямі.
- 74% здобувачів відзначили увагу університету до працевлаштування випускників, проте тільки 62% респондентів вказали на активне залучення професіоналів-практиків до навчального процесу. Лише 71% здобувачів вважають, що освітня програма достатньо готує до професійної діяльності, що підкреслює необхідність вдосконалення практичних компонентів навчання.
- 88% здобувачів не стикалися з проблемами при врегулюванні конфліктів, включаючи дискримінацію та корупцію, що є позитивним аспектом. Як і в попередні роки, 100% опитаних підтвердили відсутність корупції під час складання екзаменів та захисту дипломних робіт.
Подальші кроки:
- Розробити більш активні заходи для підтримки психічного здоров'я здобувачів, зокрема через збільшення доступу до консультацій і тренінгів.
- Впровадити нові практичні модулі та активніше залучати представників роботодавців до навчальних занять.
- Продовжити вдосконалення процедур підсумкового контролю через додаткові інструкції та інформаційні сесії для здобувачів.
- Підвищити інформованість здобувачів про процедури вирішення конфліктів через оновлення доступних ресурсів і проведення семінарів.
Ці ініціативи допоможуть кафедрі продовжувати вдосконалювати освітні програми та підвищувати рівень задоволеності здобувачів в умовах сучасних викликів.