Факультет фінансів

Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу підсумувала результати дослідження задоволеності здобувачів за 2024 рік: нові виклики та можливості для розвитку29 Лютого 2024р.

Дослідження виконано на замовлення Гаранта професора Бабяк Н. Д. освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти “Фінансовий менеджмент і контролінг”. У дослідженні взяли участь здобувачі - випускники денної, заочної та дистанційної форм навчання. Опитування проводилось анонімно, в період з 20 грудня 2023-10 лютого 2024 рр.

Метою дослідження є оцінка ефективності освітніх програм. Основна увага зосереджена на якості навчального процесу, зрозумілості процедур, зв’язку з практикою, вирішенні конфліктних ситуацій і підтримці здобувачів у період навчання під час війни. Рівень залученості склав перевищив 90% від загальної кількості випускників.

Ключові висновки:

  1. В оцінці навчального процесу, 88% здобувачів вважають, що кількість годин для самостійної роботи є достатньою, що свідчить про високу якість навчального планування. 73% опитаних оцінили освітнє середовище як безпечне для життя та психічного здоров'я, однак це вказує на потребу в покращенні психологічної підтримки.
  2. 95% здобувачів зазначили, що процедури оцінювання на семінарських заняттях були зрозумілими, що є одним із найвищих показників за останні роки. Проте лише 77% вважають процедуру підсумкового контролю на іспитах чіткою, що вказує на необхідність подальшої роботи в цьому напрямі.
  3. 74% здобувачів відзначили увагу університету до працевлаштування випускників, проте тільки 62% респондентів вказали на активне залучення професіоналів-практиків до навчального процесу. Лише 71% здобувачів вважають, що освітня програма достатньо готує до професійної діяльності, що підкреслює необхідність вдосконалення практичних компонентів навчання.
  4. 88% здобувачів не стикалися з проблемами при врегулюванні конфліктів, включаючи дискримінацію та корупцію, що є позитивним аспектом. Як і в попередні роки, 100% опитаних підтвердили відсутність корупції під час складання екзаменів та захисту дипломних робіт.

Подальші кроки:

  1. Розробити більш активні заходи для підтримки психічного здоров'я здобувачів, зокрема через збільшення доступу до консультацій і тренінгів.
  2. Впровадити нові практичні модулі та активніше залучати представників роботодавців до навчальних занять.
  3. Продовжити вдосконалення процедур підсумкового контролю через додаткові інструкції та інформаційні сесії для здобувачів.
  4. Підвищити інформованість здобувачів про процедури вирішення конфліктів через оновлення доступних ресурсів і проведення семінарів.

Ці ініціативи допоможуть кафедрі продовжувати вдосконалювати освітні програми та підвищувати рівень задоволеності здобувачів в умовах сучасних викликів.