Факультет фінансів

Кафедра корпоративних фінансів і контролінгу підбила підсумки дослідження задоволеності випускників-магістрів за 2023 рік: результати та шляхи покращення26 Лютого 2023р.

Дослідження виконано на замовлення Гаранта професора Бабяк Н. Д. освітньої програми другого (магістерського) рівня вищої освіти “Фінансовий менеджмент і контролінг”. У дослідженні взяли участь здобувачі - випускники денної, заочної та дистанційної форм навчання. Опитування проводилось анонімно, в період з 20 грудня 2022-10 лютого 2023 рр.

У 2023 році дослідження зосереджувалося на таких ключових аспектах, таких як якість навчання, зрозумілість процедур оцінювання, зв'язок із практичною підготовкою, вирішення проблем та підтримка здобувачів. Рівень залученості склав більше 85% від загальної кількості випускників.

Ключові висновки:

  1. 83% здобувачів вважають, що кількість годин для самостійної роботи є достатньою. Це свідчить про стабільно високий рівень організації освітнього процесу. 85% опитаних позитивно оцінюють безпечність освітнього середовища, що включає фізичне та психічне здоров’я, хоча є простір для покращення.
  2. 93% здобувачів високо оцінюють зрозумілість процедури оцінювання на практичних заняттях, що демонструє значний прогрес у порівнянні з попередніми роками. Водночас, тільки 70% опитаних вважають процедуру підсумкового контролю на іспитах достатньо зрозумілою, що вказує на необхідність подальшої роботи в цьому напрямку.
  3. 72% здобувачів позитивно оцінюють заходи, що сприяють працевлаштуванню випускників, проте лише 63% вважають практичну підготовку достатньо ефективною для здобуття професійних компетенцій. 71% респондентів підтвердили участь професіоналів-практиків у навчальному процесі, що підвищує рівень інтеграції практичних знань.
  4. 74% здобувачів не знайомі з процедурами вирішення конфліктів та врегулювання проблем, що вимагає активної роботи щодо підвищення обізнаності. Як і в попередні роки, 100% опитаних підтвердили відсутність корупційних проявів під час екзаменів і захисту дипломних робіт, що свідчить про високу етичність освітнього процесу.

Подальші кроки:

  1. Для покращення зрозумілості процедур підсумкового контролю слід запровадити додаткові роз'яснювальні сесії та інструкції щодо підсумкового оцінювання, зокрема на іспитах та заліках.
  2. Варто розробити нові модулі практичного навчання та посилити зв’язки з роботодавцями для покращення відповідності освітньої програми сучасним вимогам ринку праці.
  3. Не зайвим буде створити доступні онлайн-ресурси та проведення інформаційних зустрічей для підвищення рівня обізнаності здобувачів щодо політик і процедур врегулювання конфліктів.
  4. Задля підтримки психічного здоров’я слід зміцнити заходи підтримки здобувачів, надавши більше ресурсів для психологічної підтримки, що особливо важливо в умовах навчання під час війни.

Ці кроки допоможуть кафедрі корпоративних фінансів і контролінгу продовжувати вдосконалювати освітній процес і підвищувати рівень задоволеності здобувачів.