Факультет фінансів

Майбутні фінансові та інвестиційні менеджери успішно завершили навчальний курс «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами»27 Січня 2021р.

25 січня 2021 р. відбулася презентація студентських стартапів, розроблених у ході реалізації пілотного проєкту “Підприємницький університет” та навчального курсу «Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами»,започаткованого Міністерством цифрової трансформації України спільно зі стартап-інкубатором YEP, Міністерством освіти і науки України, Дія. Бізнес та Українським фондом стартапів.  

 

 

 

Навчальний курс проведено професором кафедри корпоративних фінансів і контролінгу – Майоровою Тетяною Володимирівною в рамках нормативної дисципліни «Проєктне фінансування».

У проекті прийняло участь 15 студентів 1-го курсу другого (магістерського) рівня спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціалізацій:

  • «Інвестиційний менеджмент»(7 студентів) – Копаниця Яна, Кульчицька Єлизавета, Міллер Антон, Пельцер Олександра, Сергєєв Вадим, Сивокінь Катерина, Шеремет Богдана
  • «Фінансовий менеджмент та контролінг»(8 студентів) – Горідєнко  Марина, Дубіль Ростислав, Ігнатюк Валентина, Косянчук Марина, Лилак Назарій, Марушкевич Ольга, Склим Марія, Томнюк Артур. 

Усі стартап проекти, розроблені студентами, передбачають використання сучасних цифрових технологій у розвитку бізнесу, у тому числі за умов пандемії COVID-19, зокрема, стартап зі створення телеграм боту для подорожей в умовах пандемії COVID-19, стартап з управління особистими фінансами у частині споживання продуктів харчування та стартап з пошуку оптимального дозвілля (культурного відпочинку) у умовах COVID-19.

 

 

 

У процесі навчання студенти навчилися знаходити і вибирати ідею стартапу, оцінювати її актуальність і реалістичність, визначити проблеми клієнта, володіти інструментами дизайну мислення, методами оцінки проблеми (карта емпатії, глибинне інтерв’ю, карта стейкхолдерів тощо) та інструментами брейнстормінгу, валідувати гіпотези та розуміти принципи customer development.

 

 

У підсумку студенти отримали такі фахові компетенції як здатність: розуміти основні принципи роботи стартап екосистеми; ефективно працювати в команді; придумати ідею стартапу та креативно мислити, розробляти бізнес модель стартапу та фінансову модель проекту, підготувати власний проект для пошуку фінансування та ін.

 

 

У рамках оцінювання курсу, викладачем були враховані і результати навчання, отримані студентами у неформальній освіті, зокрема на Інтернет-платформі Дія Цифрова освіта, дистанційний курс «Стартуй стартап».