Факультет фінансів

Brückenprogramm Hessen-Ukraine zur Förderung

Міжнародний проєкт від

Hessisches Ministerium für Wissenschaft und Kunst

„Brückenprogramm Hessen-Ukraine“

Type of action: Aktionsplans Ukraine aufgelegte „Brückenprogramm Hessen-Ukraine“

Офіційна сторінка проєкту

Реалізовані проєкти з Philipps-UniversitätMarburg(Німеччина):

EconBridge1

Project code number 56700250 

Duration (months): 12(01.01.2023 -31.12.2023)

EconBridge2

Project code number 56700260 

Duration (months): 12(01.01.2024-31.12.2024)

Основна мета проєкту:

Програма "Міст Гессен-Україна"відповідає на виклики, що виникають у зв'язку з війною в Україні, та спрямована на надання підтримки українським студентам та науковцям. Основною метою цієї програми є забезпечення можливостей для отримання якісної освіти та наукових знань українським студентам та науковцям, які навчаються або працюють в Німеччині або в Україні.

Загальна мета програми полягає в забезпеченні можливостей для навчання та співпраці українських студентів та науковців в умовах, що сприяють їхньому особистому і академічному розвитку.

Цілі програми включають:

1.Розширення інформаційних та консультаційних структур для біженців з України та створення фондів допомоги студентам, які втекли або потребують допомоги.

2.Створення та просування курсів, орієнтованих на українських студентів, які навчаються в Німеччині або в Україні. Ці курси можуть бути доступні як дистанційно, так і на місці у землі Гессен.

3.Фінансування окремих курсів, серій курсів та програм, які надають можливість студентам отримати сертифікати про досягнення.

4.Підтримка проектів співпраці між університетами Гессену та українськими установами, а також між викладачами, що працюють у Гессені, та українськими науковцями.

Координаторами у проєктів від КНЕУ ім. В. Гетьмана є:

  • Олег Терещенко, д.е.н., професор, завідувач кафедри корпоративних фінансів і контролінгу
  • Ірина Іванець, к.е.н., доц. кафедри корпоративних фінансів і контролінгу, гарант програми «Корпоративні фінанси»

Координаторами у проєктів від Philipps-UniversitätMarburgє:

  • Елізабет Шульте, д.е.н., професор, голова Марбурзького центру інституційної економіки Marburg Centre for Institutional Economics (MACIE), завідувач кафедри інституційної економіки

Основні результати реалізації програми „Brückenprogramm Hessen-Ukraine zur Förderung“ під час війни в Україні відображають важливість та необхідність підтримки українських студентів та науковців у складний період. Завдяки її реалізації проєктів  EconBridge1та EconBridge2було забезпечено можливості для отримання якісної освіти та наукових знань українським студентам та науковцям, які навчаються та працюють в Німеччині і в Україні.

Результати співпраці та реалізаціїї проєктів:

1.Було створено спільні діджиталізовані курси, орієнтовані на українських студентів, які навчаються в Німеччині та в Україні на бакалаврських програм «Корпоративні фінанси» та «Інвестиційний менеджмент», а також та магістерських програм  «Фінансовий менеджмент і контролінг» та «Інвестиційний менеджмент», для них забезпечують можливість навчання як дистанційно, так і на місці у землі Гессен.

Особливу подяку в створенні спільних курсів хочемо висловити нашим німецьким колегам з Philipps-UniversitätMarburg, зокрема:

  • голові Марбурзького центру інституційної економіки Marburg Centre for Institutional Economics (MACIE) професору Елізабет Шульте;
  • керівнику Management Accounting Research Group (MARG), Prof. Dr. Marc Steffen Rapp та всій його команді;
  • керівнику та колегам з Behavioral Finance Research Group на чолі з Prof. Dr. Oscar A. Stolper.

2.Окремо хотіли підкреслити важливі кроки реалізоівані у напрямку посилення компетенцій студентів та викладачів у знанні німецької мови. У рамках реалізованих проектів ми організували курси німецької мови, ці курси, зокрема, включали 29 студентів у двох групах на рівні А1, 15 студентів у групі А2, а також додаткові курси на рівні В1, що відвідували через Sprachcentrum від Університету Марбургу. Студенти мали можливість зануритися в навчання під керівництвом професійного викладача з Гьоте Інституту, Терезою Фукс, що сприяло їхньому професійному та особистісному розвитку.

У 2024 році ми продовжуємо нашу роботу над організацією мовних курсів для студентів та викладачів з великим ентузіазмом і наполегливістю, зокрема в літньому семестрі  вже  сформовано три нові групи: А1.1, А2.1 і В1.1, призначені для тих, хто прагне покращити свої знання німецької мови. Наголосимо, що вільне володіння мовою відкриває двері до більш широких можливостей для академічної та професійної співпраці на землі Гессен оскільки, зокрема з Philipps-Universität Marburg КНЕУ співпрацює ще з 2008 року.

3.Окремих результатів вдалося досягнути завдяки можливостям і використанню навчальної платформи ILIAS та програми STATA. Так, навчальна платформа ILIAS забезпечила зручний та доступний інструмент для організації навчального процесу, надавши можливість створення інтерактивних курсів, розміщення навчального матеріалу, а також взаємодії між студентами та викладачами через форуми та BigBlueButton.У той же час, програма STATA стала незамінним інструментом для проведення аналізу даних та виконання статистичних обчислень у межах окремих курсів. Завдяки своїм потужним можливостям та широкому спектру статистичних методів, STATA допоміг у проведенні комплексного аналізу даних, виявленні закономірностей та формулюванні висновків наукових досліджень студентів.

Впродовж останніх двох років реалізації проєктів ми бачили, як студенти і науковці з українських та німецьких університетів зблизилися, розвиваючи взаємне розуміння та спільність цілей. Наші зусилля забезпечили не лише можливості для якісної освіти та наукових досягнень, а й дали змогу підтримали українських студентів і науковців у важкий період, що пов'язаний з війною в Україні.

За допомогою проєкту, "Міст Гессен-Україна» ми підтвердили, що співпраця та взаєморозуміння - ключові складові успіху в умовах сучасного світу. Ми щиро віримо, що наші досягнення стануть початком нових, ще більш яскравих можливостей для співпраці та розвитку в Україні та землі Гессен.

Остання редакція: 03.07.24