International Virtual Academic Collaboration (IVAC)Type of action: DAAD funding programmes
Результати робочої наради між координаторами співпраці між КНЕУ та Філіппс-Університетом м. МарбургAgreement on facilitation of course cooperation 2024
Основна мета проєкту: Інтеграція цифрових технологій в систему наукових досліджень та вищої освіти з метою забезпечення доступу до якісного навчання та розвитку міжнародного виміру в програмах викладання та навчання. Різкий перехід до онлайн-викладання під час кризи COVID-19 підкреслив важливість цифрового навчання як передумови для здобуття знань і компетентностей. Проте, одночасно з цим, зусилля з інтернаціоналізації, особливо ті, що стосуються мобільності студентів, були обмежені. Проєкт спрямований на розвиток нових форм інтернаціонального обміну та міжкультурного діалогу, використовуючи цифрові технології як інструмент для розширення можливостей студентів у здобутті міжнародного досвіду. Використання змішаного навчання, яке об'єднує елементи онлайн і офлайн навчання, розглядається як засіб зближення студентів у міжнародному контексті і створення умов для співпраці та обміну знаннями, що не обмежується географічними або часовими рамками. Проект також спрямований на підтримку дослідницької орієнтації та проектної роботи серед студентів, що допоможе створити структуровані сценарії віртуального обміну та розвинути мережу міжнародних співробітників та студентів. Цілі програми: Ціль 1: Інтеграція форматів віртуальної співпраці в навчальні програми вищих навчальних закладів-учасників, з метою планування їх викладачами та інтеграції у навчальні курси. Ціль 2: Забезпечення можливості студентам і викладачам отримувати міжнародний досвід через формати віртуальної співпраці, сприяючи подальшому розвитку рівних можливостей. Ціль 3: Розвиток (далі) цифрових та міжкультурних навичок серед студентів та викладачів за допомогою впровадження передових технологій та методик. Ціль 4: Забезпечення координованих ІТ-послуг для учасників проєкту, що сприяють реалізації віртуальних форматів співпраці та забезпечують їх ефективне впровадження. Ціль 5: Створення мережі та формування спільноти практик серед учасників міжнародних форматів віртуальної співпраці з метою обміну досвідом та взаємної підтримки. Координаторами у проєкті від КНЕУ ім. В. Гетьмана є:
Координаторами у проєкті від Philipps-UniversitätMarburgє:
Віртуальний обмін виявився трансформаційним інструментом, який слугує інтерактивним мостом до глобальної спільноти та сприяє систематичному зміцненню зусиль у міжнародній вищій освіті. Запроваджуючи нові моделі (змішаної) мобільності, університети могли адаптуватися і процвітати в швидкозмінному ландшафті цифрової освіти. Через програму VirtualPathwaystotransnationalcollaborationinhighereducation(ViPatch) DAAD надав безцінну підтримку викладачам КНЕУ, сприяючи розвитку та розширенню співпраці з німецькими колегами з Philipps-Universität Marburg у вищій освіті. Протягом реалізації проєкту була надала можливість КНЕУ використовувати цифрові інструменти у новаторських способах. В контексті нинішнього тривалого виклику пов’язаного з повномаштабною війною в Україні, організація міждисциплінарних курсів у рамках реалізації проєкту IVAC набула ще більшого значення. Завдяки можливості використання платформи ILIAS в Philipps-Universität Marburg для українських студентів кафедра корпоративних фінансів і контролінгу КНЕУ та кафедра інституційної економіки Університету Марбургу створили спільний курс "Вступ до економіки". Даний курс був розроблений для бакалаврському рівні для освітньої програми «Корпоративні фінанси»та «Інвестиційний менеджмент». Наступним кроком стало створення міждисциплінарного спільного курсу на магістерському рівні "Корпоративні фінанси та інституції" для освітньої програми «Фінансовий менеджмент та контролінг» та «Інвестиційний менеджмент». Варто відзначити, що важливою перевагою цих курсів є можливість онлайн спілкування між студентами обох університетів. Ця можливість дозволяє студентам обмінюватися думками, досвідом та культурними особливостями, збагачуючи міжкультурний досвід і сприяючи розумінню різноманітності. Також варто відмітити, що спілкування через цифрові технології створює комфортну та доступну платформу для обміну знаннями та ідеями, зміцнюючи взаємне розуміння та співпрацю між студентами. Заохочуючи міждисциплінарну співпрацю та використовуючи цифрові інструменти, проєкт IVAC не лише зміцнив міжнародні університетські партнерства, а й значно сприяв стійкості та адаптивності систем вищої освіти, зокрема для України, що зіткнулися з збройною агресією. Остання редакція: 03.10.24 |