Розширене засідання кафедри з проєктною групою міжнародного проєкту DEFEP26 Червня 2025р.26 червня 2025 року у змішаному режимі відбулося розширене засідання кафедри корпоративних фінансів і контролінгу та робочої групи проєкту 101083143 — DEFEP «Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market». Засідання відбулося у створеній за рахунок коштів міжнародного проєкту лабораторії дистанційної освіти. На засіданні кафедри були присутні виконавці проєкту: АНТОНЮК Лариса, д.е.н., проректор з наукової роботи КНЕУ, керівник проєктної групи від КНЕУ; СИЛЬЧЕНКО Марина, д.е.н., професор, проректор з науково-педагогічної роботи та цифрової трансформації; МАЙОРОВА Тетяна, д.е.н., професор кафедри корпоративних фінансів і контролінгу; КРАСЮК Юлія, в. о. завідувача кафедри інформатики та системології, в. о. директора Інституту дистанційної освіти; УРВАНЦЕВА Світлана, к.е.н., доцента кафедри корпоративних фінансів і контролінгу; ТЕРЕЩЕНКО Олег, д.е.н., професор, завідувач кафедри корпоративних фінансів і контролінгу; БАБЯК Наталія к.е.н., професор кафедри корпоративних фінансів і контролінгу; БЕЗКОРОВАЙНИЙ Віталій, технічний працівник проєкту, начальник відділу ІТ-супроводу освітнього процесу та господарської діяльності інформаційно-обчислювального центру; СИВОЛАПЕНКО Наталія, фахівець із організації навчального процесу 1 категорії кафедри корпоративних фінансів і контролінгу; ГОРЕЛІКОВА Людмила, головний бухгалтер КНЕУ; ЯРЕМЕНКО Мирослава, начальник відділу професійних та суспільних комунікацій. На засіданні робочої групи відбулося звітування проєктної команди від КНЕУ за виконану роботу упродовж першого півріччя 2025 року. За результатами виконаної роботи усі члени проектної команди представили координаторці проєкту АНТОНЮК Ларисі свої індивідуальні звіти. На завершення робоча група детально ознайомилася із основними завданнями, які виконавці проєкту мають виконати у продовж наступного півріччя 2025 року. Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them. |