4 навчально-методичні посібника,4 навчально-методичні розробки та близько 40 наукових праць. 1. Моруга К.О. Комплексний підхід до застосування інформаційних технологій у контексті інноваційних освітніх стратегій: Тези / К. О. Моруга //Досвід організації та активізації навчального процесу на основі впровадження інноваційних технологій: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 5-8 лютого 2008 р. – К.: КНЕУ, 2008. – Ч. II. – С 393 -395. 2. Моруга К.О. Комплексний підхід до застосування інформаційних технологій у навчанні ділової іноземної мови майбутніх фахівців з економіки в контексті інноваційних освітніх стратегій: Стаття/ К. О. Моруга, Т. М. Іщенко// Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 10. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. – С. 53-57. 3. Моруга К, О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання іноземних мов у ВНЗ: Тези/ К. О. Моруга, І. П. Каменська// Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3-4 лютого 2009 р. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 598-600. 4. Моруга К. О. Застосування тренінгових технологій для формування лексичної компетенції студентів: Тези / К. О. Моруга, І. П. Каменська// Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3-4 лютого 2009 р. – К.: КНЕУ, 2009. – С. 596-598 5. Моруга К. О. Теоретичні засади та прикладні аспекти презентації газетної статті на заняттях з іноземної мови у вищих немовних закладах: Тези / К.О. Моруга // Зб. матеріалів міжнар. конф. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009. – С. 182-183. 6. Моруга К.О. Комп’ютерна презентація газетної статті англійською мовою студентами-економістами як індивідуальне завдання: Тези/ К. О. Моруга, Т. М. Іщенко// Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищий школі: індивідуальне завдання як складова навчального процесу: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 26 січня 2010 р. – К.: НТУУ «КПІ», 2010. – С. 98-99. 7. Моруга К.О. Дистанційне навчання: сучасний підхід до контролю якості знань студентів на магістерському рівні: Тези / К.О. Моруга, Т.М. Іщенко, Д.В. Кузьменко // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов: матеріали VМіжнародної науково-практичної конференції 26 - 27 лютого 2010 р. – К.: «Політехніка», 2010. – С 80-81. 8. Моруга К.О. Особливості навчання іноземної мови та контролю знань студентів на заочному відділенні немовного ВНЗ: Тези / К.О. Моруга, Л.В. Лимар, О.М. Пономаренко // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010р.: у 2 т. – К.: КНЕУ, 2010. – С 662-664. 9. Моруга К. О. Застосування комп’ютерної презентації газетної статті на практичних заняттях з іноземної мови студентами економічних спеціальностей: Тези / К.О. Моруга, Т.М. Іщенко // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010 р.: у 2 т. – К.: КНЕУ, 2010. – С 636-637 10. Моруга К. О. Перехід від 12-бальної системи оцінювання в школі до системи оцінювання у контексті КНС: з досвіду викладачів іноземної мови: Тези / К.О. Моруга, Л.В. Лимар // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку: зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого 2010р.: у 2 т. – К.: КНЕУ, 2010. – С 661-662 11. Моруга К. О. Проблема засвоєння фразеологізмів ділового англійського мовлення студентами економічних спеціальностей / К. О. Моруга, Т. М. Іщенко, Д. В. Кузьменко, О. В. Омельянюк// Лінгвістичні та методичні проблеми навчання мови як іноземної: Матеріали УІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. В. К. Зернової. – Полтава: 2010. – С 210-212. 12. Моруга К.О Інтерактивні технології навчання. Рольова гра – один з методів навчання студентів англійського ділового мовлення у вищих немовних закладах освіти / Т.М.Іщенко, К.О. Моруга, Д.В. Кузьменко // Наукові записки: [збірник наукових статей]. М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова; укл. Л.Л. Макаренко. –. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010. – Випуск LXXXVIII(88). – С. 89-94. – (Серія педагогічні та історичні науки). 13. Моруга К.О. Навчально-методичні розробки для студентів медичних спеціальностей. “Common Symptoms and Treatment of Widespread Diseases. Widespread Diseases of the Modern Society.Surgery.Medical Emergencies.Injuries and Fractures. National Health Service in Ukraine”/ К.О. Моруга, Л.В. Лимар, М.В. Старченко //– К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2010. – 84с. 14. Моруга К.О. Методичні розробки для студентів медичних спеціальностей. “DiseasesofGastrointestinalSystem. DiseasesofUrinarySystem. DiseasesofRespiratorySystem” / К.О. Моруга, Л.В. Лимар, М.В. Старченко //– К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2010. – 88 с. 15. Моруга К. О. Методичні розробки для студентів медичних та економічних спеціальностей.“Insurance”, “InsuranceinMedicine”/ Л.В. Лимар, К.О. Моруга, Т.М. Іщенко// – К.: ТОВ «Поліграф плюс», 2010. – 60 с. 16. Моруга К.О. Впровадження проектного методу при вивченні лексичного матеріалу студентами економічних спеціальностей: Тези / Т.М.Іщенко, К.О.Моруга, О.І. Овчіннікова // Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: дистанційне навчання: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. 21 січня 2011р. – К. : НТУУ «КПІ», 2011. – С 44-45. 17. Моруга К.О. Використання інноваційних та традиційних підходів у викладанні англійської мови студентам економічних спеціальностей: Тези / Т.М. Іщенко, К.О. Моруга // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов: Матеріали VIМіжнародної науково-практичної конференції. 25-26 лютого 2011р. – К.: НТУУ «КПІ», 2011. – С 147-148. 18. Моруга К.О. InteractivestrategiesusedinteachingprofessionalEnglish: Тези / К.О. Моруга, Л.В. Лимар // Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов: Матеріали VIМіжнародної науково-практичної конференції. 25-26 лютого 2011р. – К. : НТУУ «КПІ», 2011. – С 116 – 118. 19. Моруга К. О., Лимар Л. В. Роль мотивації студента при вивченні іноземних мов у немовному ВНЗ. Тези/ подано до друку у збірник матеріалів наук.-метод. конф. 2011 р. — К.: КНЕУ. 20. Моруга К.О., Лимар Л. В. Методи активізації пізнавальної діяльності студентів нелінгвістичних ВНЗ, при вивченні іноземних мов в контексті Болонського процесу в Україні. Тези/ подано до друку у збірник матеріалів наук.-метод. конф. 2011 р. — К.: КНЕУ. 21. Моруга К. О., Барабаш О. Я. Використання мультимедійних технологій для оптимізації навчальної діяльності студентів. Тези/ подано до друку у збірник матеріалів наук.-метод. конф. 2011 р. — К.: КНЕУ. 22. Моруга К. О., Ільїна О. М., Лимар Л. В. ApplicationofMSPowerPointpresentationsinnon-linguistichighereducationalestablishments. Тези/ подані до друку у зб. матеріалів міжнар. конф. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2011. 23. Моруга К. О. Інтерактивне навчання. Дискусія – шлях до формування мовленнєвих компетенцій ділового англійського мовлення студентів-економістів старших курсів [Текст] / Т. М. Іщенко, О. І. Овчіннікова, К. О. Моруга // Міждисциплінарність як методологія гуманітарних наук: мова, освіта, культура: зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конф., Умань, 26 квіт. 2012 р. / УДПУ ім. Павла Тичини. – Умань : УДПУ, 2012. - С. 96-98. 24. Моруга К. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів-економістів при вивченні ділової іноземної мови у вищому немовному закладі освіти України [Текст] / Т. М. Іщенко, К. О. Моруга // Образованието и наука та на ХХІ век - 2012: материали за 8-а международнанаучна практична конференція, София, 17-25 октомври 2012 рок/ Том 27.Педагогические науки. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – С.43-46. 25. Моруга К. О. Інноваційні процеси в освіті. Актуальність застосування кейс-методу у навчанні ділового англійського мовлення студентів-економістів старших курсів [Текст] / Т. М. Іщенко, О. І. Овчіннікова, К. О. Моруга // Актуальні проблеми педагогічної науки: зб. матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., м. Миколаїв, 9-11 лист. 2012 р./ Всеукраїнське громадське об’єднання «Нова Освіта» - Миколаїв.: 2012. – С.22-23. 26. Моруга К. О., Іщенко Т. М., Кузьменко Д. В. Інтерактивні технології навчання. Рольова гра – один з методів навчання студентів англійського ділового мовлення у вищих немовних закладах освіти. Стаття/ Збірник наукових праць „НАУКОВІ ЗАПИСКИ” (фахове видання ВАК „Педагогічні науки” вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова) 27. Моруга К. О., Іщенко Т. М., Кузьменко Д. В. Інтерактивні технології навчання. Дискусія – один з методів навчання студентів-економістів старших курсів англійського ділового мовлення [Текст] // Наукові записки : зб. наук. праць. – 2011. – Випуск №95. – С. 79-83. – (Наукові записки [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXXXXV(95). – 285 c. – (Серія педагогічні та історичні науки). 28. Моруга К.О.Професійна спрямованість як провідна риса майбутнього фахівця (на прикладі студентів економічних та медичних спеціальностей) [Текст] / К.О. Моруга, Ю.М. Мендрух // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвитку педагогічної майстерності: зб. матеріалів наук.-метод. конф., Київ, 31 січня 2013 р. : у 2 т. / ДВНЗ «Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 29. Моруга К.О.Порівняльний аналіз ефективності використання традиційних та інноваційних методів викладання іноземних мов у нелінгвістичних ВНЗ [Текст] / К.О. Моруга, Ю.М. Мендрух, О.В. Лимар // Від викладання дисциплін – до освоєння наук: трансформація змісту, технологій освітньої діяльності та розвитку педагогічної майстерності: зб. матеріалів наук.-метод. конф., Київ, 31 січня 2013 р. : у 2 т. / ДВНЗ «Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 30. Методичні матеріали для вводно-корективного курсу (під редакцією зав. кафедри, к. п. н., доц. Гузік Т. А. та у співавторстві з викладачами Кузьменко Д. В. та Мендрух Ю. В.); 31. «Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни» для студентів заочного відділення (у співавторстві з к. п. н., доц. Гузік Т. А., ст. викл. Іщенко Т. М., Мендрух Ю. М., Кузьменко Д. В. та Овчінніковою О. І.); 32. «FinancialMarketsandFinancialInstitutions. Навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей (у співавторстві з ст. викл. Мендрух Ю. М., Ходакевич О. Г. та Кузьменко Д. В.). |