автор 6 навчально-методичних та 72 наукових праць. 1. Романча Е.О. Роль мотивації у дистанційному навчанні: Тези / Е.О. Романча, Л.П. Харченко // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 29 січня 2003 р. – К.: КНЕУ, 2003. – C. 386– 387. 2. Романча Е.О. Дидактичні особливості інноваційної діяльності у практиці вищої школи: Тези / Л.П. Харченко, Е.О. Романча // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 29 лютого 2003 р. – К.: КНЕУ, 2003. – C. 231– 332. 3. Романча Е.О. Використання відеоматеріалів для самостійної роботи студентів під час вивчення іноземної мови: Тези / Л.П. Харченко, Е.О. Романча // Удосконалення змісту та форм організації навчального процесу відповідно до міжнародних стандартів: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2-4 лютого 2005 р. – К.: КНЕУ, 2005. – Т.1. – C. 424–425. 4. Остапенко Е.О. Використання творчого потенціалу студентів при навчанні усного мовлення під час вивчення іноземної мови: Тези / Е.О. Остапенко, Л.П. Харченко // Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 31 січня - 2 лютого 2006 р. – К.: КНЕУ, 2006. – Т.1. – C. 341–343. 5. Остапенко Е.О. Педагогічні аспекти виховання особистості студента: / Е.О. Остапенко // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України; Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова; укл.: П.В. Дмитренко, Л.Л. Макаренко. - К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2007. – C. 133–139. – (Cерія педагогічні та історичні науки) . – Випуск LXVIII (68). 6. Остапенко Е.О. Нові підходи до розробки тестових завдань для контролю граматичних навичок під час вивчення іноземної мови: Тези / Л.П. Харченко, Е.О. Остапенко // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 6-8 лютого 2007 р. Ч.ІІ. – К.: КНЕУ, 2007. – C. 847–849. 7. Остапенко Е.О. Виховання як фактор розвитку особистості: Тези / Е.О. Остапенко, Л.П. Харченко // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку: Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 6-8 лютого 2007 р. – К.: КНЕУ, 2007. – Т 2. – C. 826-828. 8. Остапенко Е.О. Розвиток особистості: педагогічні аспекти: Тези / Е.О. Остапенко // Виклики українській ідентичності: політико-економічні та соціокультурні проблеми: Зб. матеріалів науково- практичної конференції. – К.: Національна академія управління, 2008. – C. 274-277. 9. Остапенко Е.О. Поєднання вечірньої та дистанційної форм навчання як засіб оптимізації навчального процесу: Тези / Е.О. Остапенко // Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 6-8 лютого 2008 р. – К.: КНЕУ, 2008. – C. 397-399. 10. Остапенко Е.О. Дослідження готовності студентів-економістів до особистісно-професійного саморозвитку: Тези / Е.О. Остапенко // Викладання психолого-педагогічних дисциплін в технічному університеті: методологія, досвід, перспективи: Тези VI Міжнародної наук.-метод. конф. (13-14 жовтня 2009 р. м. Київ, Україна) / За наук. ред. О.В. Винославської; Г.В. Ложкіна. – К.: «Азимут - Україна», 2009. – С. 60. 11. Остапенко Е.О. Мотиваційна складова готовності студента до саморозвитку: / Е.О. Остапенко // Вісник Київського національного університету ім. Т. Шевченка. – Серія: Соціологія. Психологія. Педагогіка. – Додаток 4, том III (15) – 2009 р. – Тематичний випуск №3. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» – C. 365-372. 12. Остапенко Е.О. Амбівалентність розуміння феномена «готовність»: / Е.О. Остапенко // Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка: Зб. наук. праць – К.: ІВЦ “Політехніка”, 2009. – № 3 (27). Ч.2. – С. 152-157. 13. Остапенко Е.О. До питання про визначення важливості саморозвитку професійно значущих якостей студентів фінансово-економічного профілю: Тези / Е.О. Остапенко //Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3 - 4 лютого 2009 р. – К.: КНЕУ – Т. 2. – C. 603-605 14. Остапенко Е.О. Формування навичок та вмінь самостійної пізнавальної діяльності засобами тренінгових технологій: Тези / Е.О. Остапенко // Тренінгові технології як засіб формування знаннєвих та практичних компетенцій: досвід факультетів і кафедр. Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 3-4 лютого 2009 р.: у. 2 т. – Т. 2. – К.: КНЕУ, 2009. – C. 605-607. 15. Остапенко Е.О. Цінності особистості як основа саморозвитку: Тези / Е.О. Остапенко // “Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти ”: Матеріали VII Ірпінських міжнародних педагогічних читань. – Ч І. – Ірпінь: Національний університет ДПС України, 2009. – С.145-148. 16. Остапенко Е.О. Ціннісні орієнтації саморозвитку особистості в умовах кризи: Тези / Е.О. Остапенко // Людина і соціум в умовах глобальної кризи крізь призму суспільствознавства та богослов’я: Зб. матеріалів наук.-практик. конф. – К.: Національна академія управління, 2010 р. – C. 165-168. 17. Остапенко Е.О. Дослідження підходів до визначення поняття «саморозвиток»: / Е.О. Остапенко // Наукові записки: Науково-методичний журнал. – Т. 136. Вип. 123. Педагогіка. – Миколаїв: Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. – С. 49-54. 18. Остапенко Е.О. Андрагогічні аспекти формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: / Е.О. Остапенко // Збірник наукових праць «Педагогічний процес: теорія і практика» Випуск 3 в двох частинах (частина II). – К.: Вид-во ВД «ЕКМО», 2010. – С. 63-72. 19. Остапенко Е.О. До питання про саморозвиток особистості студента: Тези / Е.О. Остапенко // Забезпечення відкритості, прозорості та об’єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку // Зб. матеріалів наук.-метод. конф. 2 лютого. 2010р. : у 2 т. –Т.2.– К. : КНЕУ, 2010. – С. 556 – 558. 20. Остапенко Е.О. Виокремлення компонентів готовності до професійного саморозвитку: інтеграція існуючих підходів »: / Е.О. Остапенко // Спецвипуск. Проект : «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування» / Південний науковий Центр НАПН України – 2010, Наука і освіта. – Одеса, 2011. – № 6 / СІІ. – С. 177-181 21. Остапенко Е.О. Професійне становлення майбутніх економістів у процесі психолого-педагогічної підготовки у вищих економічних закладах: / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Проблеми освіти . – К., 2011. – №68. – С. 175–181. 22. Остапенко Е.О. Професійно важливі якості майбутніх економістів як основа їх професійного саморозвитку: / Е.О. Остапенко // Вища освіта України . – К., 2011– Додаток 2 до №3, том ІІІ (28). – С.189–195 23. Остапенко Е.О. Цінність професійного саморозвитку особистості : Тези / Е.О. Остапенко // Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування: зб. матеріалів міжнародної наук – практ. конф. 6–7 жовтня 2011 р.: тези доповіді. – Одеса, 2011. –С. 103–104. 24. Остапенко Е.О. Наукова робота з психолого-педагогічних дисциплін як засіб формування готовності майбутніх економістів до особистісно-професійного саморозвитку : Тези / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Наукова складова навчального процесу та інноваційні технології його розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., (Київ, 12 квітня 2011р.) : у 2 т. / ДВНЗ «Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Київ : КНЕУ, 2011. – Т. 2. – С.289–291. 25. Остапенко Е.О. Актуальність формування готовності студентів до професійного саморозвитку: Тези / Е.О. Остапенко // Україна у стані перманентного вибору: духовно-культурні, соціально-економічні та політико-правові стратегії: Матеріали Х ювілейної науково – практичної конференції. – К.: Національна академія управління, 2011. – С. 126-128. 26. Остапенко Е.О. Готовність до професійного саморозвитку. Виокремлення компонентів: Тези / Е.О. Остапенко // Актуальні проблеми перекладознавства, зарубіжної літератури. Педагогічні студії.: зб. матеріалів міжвузівської наук. -практич. конф. 28 березня 2012 р.: тези доповіді. –Черкаси. : СУЕМ, 2012. – С.86–87. 27. Остапенко Е.О. Критерії та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: Тези / Е.О. Остапенко // : Зб. матеріалів всеукраїнської наукової. конф. 20–21 жовтня 2012 р. – Одеса, 2012. –С. 49–51. 28. Остапенко Е.О. Праксеологічний підхід у формуванні готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Журавська Л.М., Е.О. Остапенко // Наука і освіта. ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – Одеса, 2013. – № 1 – 2 / СХІІ. – С. 151 –159. 29. Остапенко Е.О. Готовність до професійного саморозвитку. Виокремлення компонентів: Тези / Е.О.Остапенко // Актуальні проблеми перекладознавства, зарубіжної літератури. Педагогічні студії.: зб. матеріалів міжвузівської наук. -практич. конф. 28 березня 2012 р.: тези доповіді. –Черкаси. : СУЕМ, 2012. – С.86–87. 30. Остапенко Е.О. Змістові аспекти формування готовності студентів-економістів до професійного саморозвитку: Тези / Е.О.Остапенко // Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення : зб. матеріалів наук.-метод. конф. 21 лютого 2012 р. : у 2 т. — Т. 2. — К. : КНЕУ, 2012. — 554, [6], C. 425–427. 31. Остапенко Е.О. Критерії та показники готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: Тези / Е.О.Остапенко // Науково-дослідна робота в інноваційному університеті: стан, проблеми, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, (Одеса, 20-21 жовтня 2012 року) / МОНмолодьспорту України, ПНПУ імені К. Д. Ушинського. Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2012. – 88 с., С. 49–51. 32. Остапенко Е.О. Створення освітньо-рефлексивного середовище як одна з умов успішного формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку: Тези / Е.О. Остапенко // Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 125-й річниці від дня народження А.С. Макаренка / упоряд. Л.Б. Лук’янова, О.І Щербак. – Херсон: Олди-плюс, 2013. –306 с. 33. Остапенко Е.О. Самостійна пізнавальна діяльність майбутнього фахівця : Тези //Л. М. Дибкова, Е.О. Остапенко // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Хмельницький, 25–26 квітня 2013 р.) / [ред. колегія : д. психол. н., проф. Є. М. Потапчук (голов. ред.), к. психол. н., доц. О. В. Кулешова, к. психол. н., доц. Л. О. Подкоритова та ін.] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. практ. психол. та педагог. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – 246 с.; С. 122–123. 34. Гузік Т.А., Остапенко Е.О. The Economy of Ukraine. A Method guide for student’s professional self-development: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів економічних спеціальностей / Укладачі Т.А. Гузік, Е.О. Остапенко. – К. : Университет «Україна», 2013. – 55 с. 35. Остапенко Е.О. Програма формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л.М.Журавська, Е.О. Остапенко // Зб. матеріалів ІІІ всеукраїнських Морозівських пед. читань 14 березня 2014 року., К., НПУ ім. М.П. Драгоманова. С. 122–128. 36. Остапенко Е.О. Особливості контролю та оцінювання проектної діяльності студентів / Е.О. Остапенко // English for Specific Purposes : збірник наукових тез / Ред. кол. : П.М. Кралюк, С.В. Новоселецька, Г.В. Крайчинська. – Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2014 р. – Випуск 2, С. 104-107. 37. Остапенко Э.А. Подготовка и оценивание учебного проекта в вузе / Л. Н. Дибкова, Э.А. Остапенко // Вестник Брянского государственного университета. №1 (2014): Педагогика. Психология. Брянск: РИО БГУ, 2014. C. 139-143. 38. Остапенко Е.О. Реалізація умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в курсі дисципліни «Психологія діяльності та навчальний менеджмент» / Е.О. Остапенко // Матеріали методологічного семінару "Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації". Частина ІІ, C. 129-136. 39. Остапенко Е.О. Стажування викладачів вишів: реальність чи профанація? / Л. М. Дибкова, Е.О. Остапенко // ІII Міжнародна науково-практична конференція «Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації» – Київ – Буча, Український гуманітарний інститут 16 квітня 2014 року, С. 84-86. 40. Остапенко Е.О. Феноменологія поняття «готовність» та класифікація умов її формування / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Методологічний семінар НАПН України «Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів», 29 жовтня 2014 року 41. Остапенко Е.О. Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // VIIІ Міжнародній науково-практичній конференції «Управління процесом кадрового забезпечення інноваційного розвитку вищих навчальних закладів України», 26 - 27 вересня 2014 р. 42. Остапенко Е.О. Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Проблеми освіти: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – 2015. – Випуск № 80, ч.2 – 326 с., С.110–116. 43. Остапенко Е.О. Мотиви формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Е.О. Остапенко // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук» м. Київ, 6-7 лютого 2015 р., С. 76-78. 44. Остапенко Е.О. Умови формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (26-27 березня 2015 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.А. Макаренка, 2015.-р. 336, С.72-74. 45. Остапенко Е.О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Е.О. Остапенко // Методичні рекомендації / Е.О. Остапенко. – К. : Талком, 2015. – 84 с. 46. Остапенко Е.О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку / Е.О. Остапенко// автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». – К., 2015. – 22 c. 47. Остапенко Е.О. Саморозвиток студента у вищому навчальному закладі освіти / Е.О. Остапенко // Всеукраїнська науково-практична конференція «Лінгво-культурний дискурс у парадигмі професійної освіти» КНЕУ, 5 березня 2015 року Подано до друку 48. Журавська Л.М., Остапенко Е. О. Психолого-дидактичні умови формування готовності майбутніх економістів до професійногосаморозвитку Проблеми освіти / Л.М. Журавська, Е.О. Остапенко //: Наук. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, – 2015. – Випуск № 80, ч.2 – 326 с., С.110–116 49. Остапенко Е. О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку Методичні рекомендації / Е.О. Остапенко. – К. : Талком, 2015. – 84 с. 50. Остапенко Е. О. Формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Е.О. Остапенко.– К., 2015. – 22 c. 51. Остапенко Е. О. Урахування компетентнісного, акмеологічного та синергетичного підходів до формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку під час вивчення іноземної мови/ Е.О. Остапенко // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : зб. матеріалівміжнар. наук.-практ. конф.– К.: ГО «Київ. наук. орг. педагогіки та психології»2016.–С. 37-38. 52. Остапенко Е. О. Модель формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку /Е.О. Остапенко//Формування сучасної особистості: вплив освітніх, філософсько-культурних та економічних процесів:зб. матеріалівміжнар. наук.-практ. конф.–м. Кошице (Словаччина) : Академічне товариство Міхала Балудянського. – С. 42-43. 53. Остапенко Е. О.Програма тренінгу «Професійний саморозвиток. Кар’єра, етапи планування»/ Е.О. Остапенко// Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф.–м. Одеса,19–20 лют. 2016 р. / ГО Південна фундація педагогіки–С. 58-62. 54. Остапенко Е. О. Адаптивний тренінг для першокурсників / Е.О. Остапенко// Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні: зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф.–мЛьвів, 2016./Львівська педагогічна спільнота– С. 33-35 55. Бондар М.М., Журавська Л.М., Остапенко Е.О., Пришляк В.М., Куценко А.Г. Трансформація самостійної навчальної діяльності у готовність до професійного саморозвитку засобами технологій особистісно орієнтованого навчання: монографія / М.М. Бондар, Л.М. Журавська, Е.О.Остапенко, В.М.Пришляк, А.Г. Куценко. — Ніжин: АСПЕКТ – Поліграф, 2016, — 760 с.: іл. С.478-591 56. Остапенко Е. О. Принципи формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку/ Е.О. Остапенко // Znanstvena misel journal Slovenia. (ISSN 3124-1123)/ No43/2020 / VOL.2 p15-18 57. Остапенко Е.О., Мендрух Ю.М., Ходакевич О.Г. Викладання фахової іноземної мови. Міждисциплінарні зв’язки [Електронний ресурс]: зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф., м. Київ (20-21 квітня 2021 р.) – К.: КНЕУ, 2021– С. 217-218. 58. Мендрух Ю.М., Ходакевич О.Г., Остапенко Е.О. Теоретичні аспекти комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю[Електронний ресурс]: зб. матеріалів VII Міжнар. наук. конф., м. Київ (20-21 квітня 2021 р.) – К.: КНЕУ, 2021– С. 58-60. 59. Остапенко Е. О., Мендрух Ю. М., Ходакевич О. Г. Вивчення граматики англійської мови за допомогою програми Grammar lab [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 25 жовт. 2022 р. Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2022. 360 с., C 187-189 60. Лоцман Р.О., Остапенко Е.О. Розробка та застосування онлайн-курсу «Саморозвиток співака за методом пісенного щоденника» // Всеукраїнський науково-методичний журнал "Мистецтво та освіта" «Мистецтво та освіта» 4 випуск, 2023 [електронний ресурс] /http://artedu.com.ua/index.php/adm/issue/view/54, С. 50-55 61. Мендрух Ю., Остапенко Е., Ходакевич О., Тинний В. // Методологічні підходи до формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фінансово- економічного профілю // Молодь і ринок No 8 (216) серпень 2023, с. 93-96 62. Ходакевич О.Г., Мендрух Ю.М., Остапенко Е.О. Полікультурна компетенція студентів як фактор інтеграції до європейського культурного простору // Cтратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучаснихуніверситетів. -Матеріали VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції – 21 квітня 2022 р. -ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» м. Київ. [Електронний ресурс] 63.Остапенко Е.О., Мендрух Ю.М., Ходакевич О.Г. Самостійна пізнавальна діяльність. Ретроспектива та сьогоденність // ІХ Міжнародної наукової конференції «Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів» (27 квітня 2023 року, КНЕУ, м. Київ) [електронний ресурс] http://193.110.163.202/bitstream/handle/2010/40672/smk_2023.pdf?sequence=1&isAllowed=y. 64. Остапенко Е.О. Дослідження доцільності застосування теорії архетипів Маргарет Марк та Керол Пірсон в підготовці магістрів обліку і оподаткування. //IІІ Всеукраїнська науково-практична конференція Економічна поведінка молоді: конструктивні форми та девіації. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Лабораторія організаційної та соціальної психології, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, Інститут професійної освіти НАПН України, Київ, 30 листопада 2023 року. – подано до друку |