Страховий клуб КНЕУ та Навчально-тренувальний центр Страхового бізнесу фінансово-економічного факультету 15 березня 2017 року в аудиторії «Варшава» провів П’ятнадцятий науково-практичний семінар на тему: «Маркетинг у страхуванні, перестрахуванні: діагностика проблем». Обговорення доповідей організували два модератори: старший викладач кафедри страхування Володимир Веретнов та Генеральний директор Асоціації "Страховий Бізнес" В’ячеслав Черняховський.
Було зроблено 11 доповідей студентами факультету маркетингу та фінансово-економічного факультету за такими темами:
1. Вітчизняний і міжнародний маркетинг перестраховиків (Березюк В.).
2. Протидія страховому шахрайству як засіб підвищення довіри до страхового ринку (Соболь В.).
3. Ефективні маркетингові комунікації як фактор підвищення конкурентоспроможності страховика (Данілова А.).
4. Маркетингові стратегії розробки та впровадження автомобільних страхових послуг (Казимир М., Смірнова Д.).
5. Маркетингові стратегії розробки та впровадження продуктів туристичного страхування (Папенко О., Сидоренко А.).
6. Маркетинг факультативного, облігаторного перестрахування на пропорційній основі (Єременко Ю.).
7. Якісне врегулювання збитків як вагомий маркетинговий інструментарій (Глобенко В.О.).
8. Особливості маркетингу страхового, перестрахового брокера (Лопа О., Клименко К.).
9. Особливості маркетингу онлайн-страхування (Майстренко Т., Безрука Т.).
10. Банки як маркетинговий канал страхових продуктів (Батусов В.).
11. Маркетинг автострахування (Скідан М.).